Vi er jo nogle stykker der har oplevet at vores biler har sat sig i fjedrene, mig selv inklusiv.
Der er dog også en anden kilde til at man oplever dette. Se bare dette billede af et af mine "upper shock mount" foran.
Det ligner præcis det som FM viser på deres hjemme side af et træt ophæng. Det til højre er det nye. Det ses tydeligt at det venstre har sluppet i vulkaniseringen og gaber i toppen fra metallet ned til gummiet.
Jeg er overbevist over at 10mm af denne ufrivillige sænkning som jeg har oplevet stammer fra 2 udtjente "upper shock Mount"
Efter at have talt med Keith Tanner, så bliver der ingen ombygning til NB modellens upper shock Mount (ville kræve jeg købte nye støddæmpere til NB). Men derimod en julegave til mig selv beståede af 2 nye upper shock mounts til brug i fronten, og så 2 af deres totalt fede "1990-97 Flyin` Miata rear shock mounts", som giver uændret højde men 1" ekstra støddæmper vandring.
http://www.flyinmiata.com/index.php?stocknumber=13-57100%20%2012MM (Når man nu alligevel skal bestille derovre )