Tak til alle for en super god dag. Godt selskab, godt vejr, godt arrangeret, så kan det jo ikke være mere perfekt.
For mit eget vedkommen så blev det en lidt op og ned dag.
Total op tur var det at bilen bare kørte og den kørte hurtigt. Havde vist ramt dæktrykket helt perfekt, for der var bare greb i de gamle toyo R888. Som dagen skred frem blev omgangene hurtigere og hurtigere. fik sat min bedste tid om eftermiddagen, med passager på 57,3 sek. Det var ikke altid nemt at sætte en hurtig tid, når der lå en langsom kompressor bil foran, Jeppe
. Er godt tilfreds med tiden, da John Nielsen havde kørt 55,6 i Mazda Danmarks racerbil. Tror vist kun at Flemming Haslund fik kørt en tid på 58 i racerbilen, så det var jo skønt at kunne følge ham igen i år.
Det var dog også en lidt trist dag. Ikke så meget fordi at bilen blev ved med at springe den samme sikring, da jeg skulle hjem, men fordi at det var min sidste bane dag med min MX-5. Nu er den parkeret i garagen, på stilstands forsikring efter 7 års tro tjeneste og mange gode stunder. Henover vinteren skal den skilles ad, sættes tilbage til original stand og serviceres. Når så foråret kommer, håber jeg at den få en ny ejer der vil passe godt på den fremover.
Det er dog også starten på et nyt MX-5 eventyr. Så måske vi ses igen næste år til Five-Speed event 2013, hvor endnu en MX-5 racerbil kommer på banen, hvis den må være med
Vi ses på et tidspunkt