Nu er jeg ikke nået så langt i spillet endnu, så jeg har låst extreme events op, som har flere 24 timers løb og 9 timers løb. Her han man da virkelig et problem, hvis ikke der er en save funktion eller muligheden for at kombinere A og B-spec. Tror sgu ikke jeg kan holde til at køre 24 timer alene
.
Den nye patch lyder dog god. Den skulle gøre at damage ikke skal låses op også det med vægt/kraft forhold i online. Det er rigtig godt, hvis vi skal lave en online MX-5 cup, så kan vi kontrolere at bilerne ligger inden for den samme tunings grænse.
En lille smule mere brok
Der er 1031 biler i dette spil. Alle premium kan man bare købe. Men de 800 biler kan kun købes brugt i en random brugtvogns handle, med et meget begrænset udvalg. Hvis der er en speciel bil som er standard, hvad er chancen for at jeg nogensinde finder den bil og kan købe den, med så lille et udvalg i brugtvognsdelen!!!!! Skidt at det ikke er muligt at købe alle de biler man vil og har råd til.
Med hensyn til licens test, så hvis jeg hurtigt kan se at jeg ikke kan forbedre min tid, så køre jeg bare bilen ind i en væg, så kan man restarte licensen med det samme uden at skulle igennem menuen, fordi at man bliver disket.
Skal have kørt en masse her i weekenden og have teste nogle flere funktioner. Men inden sålænge kunne det være sjovt at begynde at finde noget struktur for hvordan en online MX-5 cup kan gennemføres.