Det er jo lige det, med at der kan blive vise problemer med en turbo monteret. Men det lykkes jo for nogen at slippe igennem nåleøjet, uden at blive kasseret til syn, eller betale ny registrerings afgift.
Jeps jeg har en garage, men ingen ekstra motor. Har også lige modtaget et sødt lille brev om indkaldelse til syn, inden 2 januar. Så der er lige et par små ting som skal ordnes på bilen. Større rat, originalt luftfilter og gule reflekser, så burden den være hjemme
.
Var begyndt at overveje en kompressor fra jackson, netop så man lettere kunne pille den af hvert andet år. Men når man kigger på prisen for en kompressor Vs. turbo, så finder jeg bare ikke kompressoren interresant. En Jacksom Racing MP45 kompressor hos Moss koster 20 kilo, så skal man lige have en megasquirt motorstyring oveni og en intercooler. det lagt sammen så er prisen for et FMII kit allerede nået og her for man motorstyring, dyser, intercooler osv. med i prisen + en ordentlig omgang mere power end med kompressoren, når man kigger på HK. Der er selvfølgelig forskel på hvordan og hvornår power bliver leveret ved en kompressor og en turbo.
Når jeg må ud og sælge nogle flasker, så jeg kan spare lidt sammen