INGEN tvivl???? ...har du læst dit eget link?? ADACS undersøgelse virker da ellers ret klar!
Ja, selvfølgelig har jeg læst de links jeg har påført...hvis du læste det jeg skrev kunne du se at ADAC testen er foretaget på den gamle lavoktan V-Power.
Og der er ingen tvivl højere oktan benzin giver mere power.
Specielt de nye motorer bla. fra VW med direkte indsprøjtning, her er der faktisk en forskel over 15hk fra 95 oktan \"136hk\" til 98 oktan \"149hk\"
ifølge testen der er foretaget på rullefelt af Bilmagasinet.
Vedr. tændingsbanken og ændret tænding, ja, der er højoktan et must.
Vil hverken tale for eller imod V-Power, men som alle er der jo ingen tvivl om at det afhjælper imod sodbelægninger på ventiler og ventilsæder - at det så er de færreste biler der har en kraftig belægning ændrer ikke på fakta.
http://www.sm.shell.no/Bilist/artimages ... 0Kbits.wmv