Er der nogen der har erfaring med at sætte større 15% større dyser på og køre med standard ECU (min er CCR-modificeret til Rotrex)
Det lyder andre steder til at 10-15% godt kan fungere og begrænsningen er tomgang.
Jeg bruger ofte bilen på arbejde, så det skal også kunne fungere uden for banen
Jeg er pt. lidt for nærig til at punge ud til Megasquirt eller lign. og håber at 15% større dyser kunne være nok til køre med mindre restriktion på kompressoren.
Samtidig håber jeg også at den standard benzinpumpe kan følge med til 15% ekstra.
Er der nogen der ved om CCR kan tweake den originale ECU til de dyser, hvis det ikke skulle fungere?
Jeg skal alligevel nok have den justeret for ujævn kørsel ved mellem belastning.
Det er 315cc og min 1.8 NB-FL skulle gerne køre med 265cc standard.
Jeg har fundet 8 stk. flowmatched og skal kun bruge bruge 4, så hvis det bliver aktuelt, så kan de resterende 4 måske afsættes her.
Hvis det spiller max, så kan mine gamle 265cc vel også bruges i en 1.6
Er dyseskift til at gøre som perlegrus-mekaniker? Eller skal man lade de profesionelle om det?