Ny hjemmeseide: www.LotusElise.dk

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Ny hjemmeseide: www.LotusElise.dk

Indlægaf Martin » tors 14. feb 2013 11:29

Hej!

Jeg har oprettet en helt ny hjemmeside –dedikeret til Lotus Elise. –Meningen med siden er at skrive lidt om de forskellige modeller, samle links til gode sider –interessante videoer mv. –Kort sagt hjælpe folk der har interesse for Elisen videre.
-Medlemmer på siden, kan evt få deres egen bil vist, hvis de sender mig billeder. Derudover vil jeg med jævne mellemrum komme med forskellige skriv, hvor jeg bl.a. håber at kunne teste forskellige dele til bilen. –Da jeg selv går meget op i track-days, vil dette element sikkert få en lille overvægt derinde :-)

Hvis du interessere dig for denne bil, eller evt har en i forvejen, er du velkommen til at registrere dig på hjemmesiden (Opel speedster er OGSÅ velkommen). –Her kan du frit deltage i diskussionen med andre ejere og potentielle nye ejere af bilen. –Der er intet kommercielt i dette projekt, og er kun lavet fordi jeg har interesse for bilen :-)

Jeg er i øvrigt ikke nogen haj til at lave hjemmesider, så hvis der er noget der ikke rigtig fungere, er du meget velkommen til at skrive til mig. –Den fungere bedst med google chrome.

Lad mig endelig høre hvis der er noget i mener der kan forbedres på siden.

Hilsen
Martin Riedel
http://www.lotuselise.dk
Tidl.: V-Special (91'silverstone)
Nu: Lotus Elise s1 111s
Brugeravatar
Martin

Geografisk sted: Brønshøj

Re: Ny hjemmeseide: www.LotusElise.dk

Indlægaf Kuksi » tors 14. feb 2013 23:09

Hej Martin.

Dejligt lige at høre lidt fra dig.
Flot hjemmeside, og dejligt at kunne læse om både din bil og dine erfaringer.
Har registreret mig, og glæder mig til at kunne følge med. :D

PS. Du gav jo en prøvetur til både min søn og jeg på Sturup. Det ver jo en ret overbevisende oplevelse må jeg sige.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf hasse » tors 14. feb 2013 23:45

Nåh!
Så renegaten Martin lever endnu :D
Hasse
1990, Crystal White.
hasse

Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf Martin » fre 15. feb 2013 07:59

Haha ja, Hasse, jeg er (da heldigvis) ikke død endnu :-)

Kuksi, kan sagtens huske at i var med ude at få en tur. -Er altid en fornøjelse at dele ens oplevelse med banekørsel med andre. -Håber jeg en dag kan få chancen for at komme ud og opleve hvordan det er at være passager i dit lille røde lyn :-)
Brugeravatar
Martin

Indlægaf Kuksi » fre 15. feb 2013 19:00

Du kan helt sikkert komme ud og køre i min bil.
Det er kun et spørsgmål om hvor og hvornår vi ses næste gang, så er det en aftale.

Mon sådan en Lotus ikke kunne leve fint, i selskab med min MX-5? :wink: Skal vist til at spille lotto.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Martin » fre 15. feb 2013 19:23

Jo den ville da stå fint ved siden af sådan en 5'er.... savner stadig min 5'er en gang imellem :-(

Den kræver iøvrigt ikke at man vinder i Lotto.... den er ikke specielt dyr at vedligeholde (ca det samme som 5'eren -mange dele er faktisk billigere).

Den er selvfølgelig lidt dyere i indkøb... men de holder priserne godt. Jeg ga' for snart 3 år siden 11.000£ for den.. svært at finde dem i fin stand meget billigere (dog kan man finde nogle helt standard til omkring 8.000£)... Afgiften beløber sig vel ca til 90-110.000.. sorry pointen var jo at de ikke var faldet så meget i pris.. så over tid er det ikke så dyr en bil at ha ' :-)

Men håber da helt klart vi ses til en trackday her i foråret... skal til at ha' lagt skemaet snart!!!!
Brugeravatar
Martin

Tilbage til Diskussion