Vi er i dag kørt hjem efter 14 dage i Skagen, og som altid havde MX'eren været med som legetøj. Megan'en var campingvogn trækker med mig bag rattet, konen og datteren kørte i MX-5. Jeg får altid ½-1 times forspring hjem, og blev hentet omkring Randers, hvor de vinkede da de overhalede.
Hjemme mødtes vi igen, og jeg var glad for at de var kommet godt hjem, gennem de kraftige regnbyer. \"Nå ja sagde konen, vi spandt godt nok lige 1½ omgang på motorvejen. Men vi ramte ingen og jeg holdt den på vejen (motorvejen), så det var bare lige at vende den de sidste 180°. Det hele var klaret inden de bagfrakørende, var oppe ved os. Godt jeg kan min glatføre kørsel.
Hvor mange ville ikke have fået jordens største skideballe for at køre med dæk der kun lige opfylder lovens krav, i et forsøg på at udskyde et dækskifte til efter Jyllandsringen. (hvor jeg satser på tørvejr, og muligheden for lige at høvle det sidste af nogle R888 jeg har liggende , ellers kommer der nye Bridgestone Potenza RE050 på inden).
Hun måtte sige det et par gange før jeg troede på det, for hun var bare helt cool. Og forespurgt om ikke benene rystede under dem oven på den oplevelse, fik jeg bare svaret næææ, der var jo styr på det.
Det skal lige siges at de var nede og køre 80km/t da der skete.
Jeg er godt nok taknemmelig for at der ikke skete dem noget, og nå ja så gjorde det jo heller ikke noget at Mazdarati'en slap for at blive krøllet.
Er der noget at sige til at jeg elsker min kone, og syntes jeg er godt gift (på snart nittende år)!
Så lige et spørgsmål. Er det mon dumt at kombinere RE050 foran, med R888 i bag til Jyllandsringen?
På Sturup manglede jeg bestemt mere grib på baghjulene i sving og ud af disse. Den skred jo fint over alle 4 hjul, men kunne jo have fået noget mere gas, hvis der havde været noget mere at give af.