Hvis andre irriterer sig over at antennen kører op i utide, og samtidig er på udkig efter et nyt anlæg, kan jeg da lige benytte lejligheden til at anbefale JVC KW-AV70BT.
Mit gamle anlæg var ved at synge på sidste vers , hvert eneste lille bumb fik CD afspilleren til at hakke. Så vidt jeg kan se var det dog også det anlæg bilen var født med, så det har vidst også udtjent sin værnepligt. Jeg gik efter to ting:
1. At det kunne \"snakke\" med min Lumia 800 uden problemer.
2. At det var dobbelt din og med så få synlige knapper som muligt.
Jeg endte med at finde ovenstående hos Amazon til 3.700,- incl. levering, og heldigt nok kører det kun antennen op hvis man vælger at høre radio. Det havde jeg ellers helt glemt at undersøge i kampens hede
Den ser flot ud monteret i bilen, og den snakker perfekt med min Windows Phone når der skal streames lyd. Der var også en mikrofon med som lige blev monteret, så nu kan jeg tale håndfrit i bilen (hvilket dog ikke egner sig så ekstremt godt til en åben sportsvogn). Skærmen har en proximity sensor så man kan sætte den til kun at tænde når ens finger nærmer sig den, så når man kører er det kun en diskret blå lampe der fortæller anlægget er tændt (og så selvfølgelig musikken). Så foreløbig er jeg rigtig godt tilfreds, og ret imponeret over hvad jeg har fået til prisen.