Hvad er det højeste ET mål man kan køre med på en NA med 205/40-17?
Hvis jeg nu på et tidspunkt skal ha nye fælge måtte de gerne komme lidt længere ud til skærmene, det ville pynte
Redaktør: Softtop
the chicken skrev:Nå, jamen så skal det jo ikke være anderledes end dem jeg har - tusind tak
Det ville se godt ud hvis de flugtede med skærmen, men de skal sgu ikke gå imod...
MÃ¥ske skulle jeg bare tage mig sammen og polere dem jeg har...
Claus Petersen skrev:Det var da også en gammel tråd jeg fik taget op. Havde ikke set årstallet
one-niner skrev:Claus Petersen skrev:Det var da også en gammel tråd jeg fik taget op. Havde ikke set årstallet
Men når vi nu alligevel er her:
Så går jeg ikke ud fra, at du stadig er MX-5-løs som anført i din signatur? "Klonk"-lyden kan måske stamme fra et løst end-link til krængningsstabilisatoren. Fuldt styreudslag og så ud og kig/mærk efter.
- Tom
Claus Petersen skrev:Fælgen passer perfekt. Da jeg kom hjem nu her, trillede min kæreste lidt frem og tilbage, og fornemmelsen og lyden er simpelthen fordi den "hopper" henover asfalten. Som om den har for meget greb, som så lige pludselig slipper. Meget mystisk....
Claus Petersen skrev:Jeg har lige sat OZ Crono Evo med 205/40-17 og ET=37 på min, og i dag lagde jeg mærke til at det føles som om at der er noget der går på (klonk-lyd og kan mærkes i rattet)
Mvh Claus
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster