Turbokit fraq I.L.

Eksempelvis turbo, luftfilter etc.

Redaktør: Softtop

Turbokit fraq I.L.

Indlægaf hasse » fre 2. dec 2011 02:43

Hasse
1990, Crystal White.
hasse
 
Indlæg: 3948
Tilmeldt: lør 10. apr 2004 22:21
Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf And » fre 2. dec 2011 09:08

Jeg vidste at du ville skrive da jeg så mailen fra IL :)

Bemærk at de tilbyder det inklusiv montage, hvilket jeg faktisk mener er en fair pris for pakken - 3.000 €. Desværre kan vi ikke bruge den medfølgende TÜV til meget her, da tuningen stadig medfører identitetsskifte i afgiftsmæssig henseende.
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And
 
Indlæg: 990
Tilmeldt: man 3. mar 2008 09:30
Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf hasse » fre 2. dec 2011 13:57

Hilsen fra en anden verden:
Ad 1, afsnit:
Det er du sikkert ikke alene om :P

De \"forbehold\", som jeg -synes nogen måske - jeg har overfor CCR kittet, gælder også IL's kit.
Hasse
1990, Crystal White.
hasse
 
Indlæg: 3948
Tilmeldt: lør 10. apr 2004 22:21
Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf Ken » ons 7. dec 2011 11:38

Desværre kan vi ikke bruge den medfølgende TÜV til meget her, da tuningen stadig medfører identitetsskifte i afgiftsmæssig henseende.


BUT WHY? Hvorfor ændrer bilen identitet?
Titanium NB
Brugeravatar
Ken
 
Indlæg: 334
Tilmeldt: søn 3. aug 2008 11:10
Geografisk sted: Kongens Veksø

Indlægaf Lurendrejer » ons 7. dec 2011 21:29

Jeg har forstået identitets skifte som værende til en anden eksisterende model som har højere afgift. Man kunne så argumentere for at ens sierra cosworth stylet som en 1.6 laser burde være billig, men det er jo .dk.

Kan en bil godt bare miste identitet? Og dermed kræves vurderet?

Jeg kender bbr turbo. Men det er vel ikke en \"model\"? Ville kleemann kunne eksistere under disse forhold?
Lurendrejer
 
Indlæg: 434
Tilmeldt: ons 25. jan 2006 21:34
Geografisk sted: Randers

Indlægaf Lurendrejer » tors 8. dec 2011 07:11

Jeg har forstået identitets skifte som værende til en anden eksisterende model som har højere afgift. Man kunne så argumentere for at ens sierra cosworth stylet som en 1.6 laser burde være billig, men det er jo .dk.

Kan en bil godt bare miste identitet? Og dermed kræves vurderet?

Jeg kender bbr turbo. Men det er vel ikke en \"model\"? Ville kleemann kunne eksistere under disse forhold?
Lurendrejer
 
Indlæg: 434
Tilmeldt: ons 25. jan 2006 21:34
Geografisk sted: Randers

Indlægaf Ken » fre 9. dec 2011 17:13

BBR er jo ikke en model. Det er en ombygget NA...

Ingen identitets krise her.
Titanium NB
Brugeravatar
Ken
 
Indlæg: 334
Tilmeldt: søn 3. aug 2008 11:10
Geografisk sted: Kongens Veksø


Tilbage til Tuning og modificering

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron