af one-niner » ons 19. okt 2011 13:37
Jeg bruger normalt driving line da det gør, at jeg kan hoppe ind på en hvilken som helst bane og være rimelig konkurrencedygtig med et minimum af træning. Jeg har normalt hverken tid eller lyst til at bruge alt for lang tid på træning op til hvert enkelt løb. Der er som regel plads til masser af forbedring i forhold til driving linen, både i forhold til bremsepunkter og svinglinjer til, at man stadig skal bruge hovedet, hvis man vil være rigtig hurtig.
TC skal være slået fra, eller som minimum sat meget lavt på de mere potente biler, for at man kan være konkurrencedygtig. Derfor ser jeg ingen grund til ikke at tillade det. Nogle nybegyndere kunne måske få glæde af det.
ABS er lidt i samme boldgade, men vi kunne godt prøve at slå det helt fra for min skyld - det kunne måske give nogle flere overhalinger ind i svingene, men nok også flere sammenstød.
Hvis SRF giver hurtigere tider, så synes jeg, at det skal være OFF, men er det ikke ligesom TC? Altså at man bliver langsommere i svingene?
Når vi nu er ved det med penalties, så synes jeg, at vi bør overveje auto-repair efter et stykke tid, i stedet for at tvinge folk i pit - det er for lamt, at man kan blive påkørt tidligt i løbet, f.eks. pga. lag eller rookies, og så kan man glemme alt om at blande sig i topstriden resten af løbet.
- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R