JP-photo.dk skrev:Det må du godt lige melde tilbage på, jeg har nemlig ikke fået taget mig sammen til at bestille endnu
MrT skrev:Nu har jeg prøvet at bestille de 6,5" 8cm dybe baffles fra carlab, så må vi se om de bliver for dybe til at være i døren og om de kvæler lyden fuldstændig.
Så har jeg endelig fået prøvet dem. Min primære årsag til at montere dem var for at beskytte mod vand/fugt oppe fra, falde ned på højtaleren. Rent lydmæssigt, så synes JEG de er et rent helvede. I starten da jeg havde monteret i den ene side, synes jeg godt nok det lød lidt mere tamt - og da jeg så begyndte at lege lidt med 'balance' mellem hhv. den med "baffle" og den uden, så kunne jeg nemt høre forskel, og den uden "baffle" var klart min foretrukne. Det hjalp dog en del da jeg skar den nederste halvdel væk, så den mest virker som et "halvtag" inde i døren - det resultat er jeg tilfreds med.
Materialet er som sådan vældig fint at arbejde i, det er rimelig nemt at skære i og det former sig ret nemt efter ens behov, sådan indenfor rimelighedens grænser. Om det er prisen værd, det kan jeg ikke svare på, da jeg heldigvis har glemt hvad de kostede