Selvfølgelig gør man ikke det, men nogle gange kan man altså også regne for meget uden at komme nogle steder.
Hvis du kører autobahn kører man da gerne med tryk i længere tid uden problemer, især i en diesel der yder max tryk langt nede.
Redaktør: Softtop
hasse skrev:Det er altid rart at have en som Chicken som debatør.
Er vi i tvivl om noget, kan vi bare rette henvendelse til ham.
Umiddelbart kan jeg ikke huske noget emne, hvor han ikke har haft en (færdigsyet) løsning/indiskutabel mening-opfattelse.
motorbøllen skrev:Chicken:
Grunden til at jeg spurgte var til dels at det slog mig at hvis man kan finde en totalskadet 323 4WD fra 88 så må maskinen da næsten passe som fod i hose i en MX-5 1,8 feks og så må det da kunne godkendes da man går ca 200 kubik ned.
Og Mazda kan sikkert godt dokumentere overfor myndighederne at de ca 170 hk den kunne lave i sin tid, ikke river murerbaljen midt over, og ikke forurener mere en økochefen går med til.
Men ok en ting er jo praksis, og teorien er der nok ikke nogle der vil lægge navn til indenfor etaten.
Lurendrejer skrev:Ozan Yücelbas skrev:
Problemet er bare at det er en tværliggende motor
Sry for off topic!
Er den? Det er sgu da en 4wd'er...
/Edit - du har ganske ret... jeg havde lige et hjerne-nedbrud tidligere..
Og Mazda kan sikkert godt dokumentere overfor myndighederne at de ca 170 hk den kunne lave i sin tid, ikke river murerbaljen midt over, og ikke forurener mere en økochefen går med til.
Tilbage til Tuning og modificering
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster