500hk..

Eksempelvis turbo, luftfilter etc.

Redaktør: Softtop

500hk..

Indlægaf jepperimmen » fre 19. jun 2009 10:01

Piphest på (endnu) flere steroider :o http://www.youtube.com/watch?v=JUFAvMOFI6c&feature=fvw

Sig mig ved de tøsepiger ikke hvor let der kommer buler i sådan en alu-motorhjelm??
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..
Brugeravatar
jepperimmen
 
Indlæg: 916
Tilmeldt: tors 25. mar 2004 15:54
Geografisk sted: Midtjylland

Re: 500hk..

Indlægaf Piphest » fre 19. jun 2009 10:22

jepperimmen skrev:Piphest på (endnu) flere steroider :o http://www.youtube.com/watch?v=JUFAvMOFI6c&feature=fvw

Sig mig ved de tøsepiger ikke hvor let der kommer buler i sådan en alu-motorhjelm??

He he, jeg sad faktisk lige og så på den her forleden. Det er ret vildt. Men det er fedt at vide at den bette bil kan holde til en masse heste.

Jeg synes nu det er ved at være fint med de heste jeg har i min. Jeg ved faktisk ikke præcist hvor mange heste min har fået. Den havde 312 hk. ved 14 PSI, nu er den sat til 17 PSI, hvor den ikke er målt. Den virker dog til at spoole op noget før nu, så den får både heste og moment noget tidligere.

Jeg var på Padborg Park i mandags og der gik den sgu rigtig fint. Nu er det absolut mod og talent jeg mangler mest! ;-)
10AE - 2.0L FMII GT3071R, 750cc dyser, FM dual fuel rail, VEMS og Yokohama s.drive - 365 hk. 410 Nm.
Brugeravatar
Piphest
 
Indlæg: 263
Tilmeldt: man 14. jun 2004 13:04
Geografisk sted: Vejle

Re: 500hk..

Indlægaf leifbpedersen » fre 19. jun 2009 16:05

Piphest skrev:
jepperimmen skrev:Piphest på (endnu) flere steroider :o http://www.youtube.com/watch?v=JUFAvMOFI6c&feature=fvw

Sig mig ved de tøsepiger ikke hvor let der kommer buler i sådan en alu-motorhjelm??

He he, jeg sad faktisk lige og så på den her forleden. Det er ret vildt. Men det er fedt at vide at den bette bil kan holde til en masse heste.

Jeg synes nu det er ved at være fint med de heste jeg har i min. Jeg ved faktisk ikke præcist hvor mange heste min har fået. Den havde 312 hk. ved 14 PSI, nu er den sat til 17 PSI, hvor den ikke er målt. Den virker dog til at spoole op noget før nu, så den får både heste og moment noget tidligere.
Pigerne burde nok blive siddende under skarp kørsel - den kan jo ikke overføre de mange heste til asfalten !
Mvh.
Leif
Jeg var på Padborg Park i mandags og der gik den sgu rigtig fint. Nu er det absolut mod og talent jeg mangler mest! ;-)
:D
leifbpedersen
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: lør 3. nov 2007 10:36

Indlægaf hasse » fre 19. jun 2009 19:41

Tror ikke, at det varer længe, før vi i aviserne og her på sitet kan se en annonce med fgl. ordlyd:

\"MX5'er søger hensyns- og omsorgsfuld plejefamile, mens ejeren er indlagt til afvæning.\"

Længe siden, at der har været noget af interesse fra JacksonRacing:

Klip fra deres \"henvisningsside\":

http://cms.kraftwerksusa.com/
Hasse
1990, Crystal White.
hasse
 
Indlæg: 3948
Tilmeldt: lør 10. apr 2004 22:21
Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf hasse » fre 19. jun 2009 19:45

Et lidt mere seriøst indlæg:

Hvad bruger I egentlig som bagtøj/diff. med alle de kræfter.

NA'erens diff. siges jo at være svagt (bryder sammen).
Hasse
1990, Crystal White.
hasse
 
Indlæg: 3948
Tilmeldt: lør 10. apr 2004 22:21
Geografisk sted: Den anden Verden


Tilbage til Tuning og modificering

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron