Jeg har også haft problemer med slangerne.
Men det var hos en synsmand af den helt specielle slags
Ved ikke, om der er en godkendelsesetikette på dem, du henviser til.
Mine er fra Goodwin Racing og er forsynet med en godkendelsesetikette - det gule plastic, der er bukker rundt om slangerne.
Om den godkendelse er noget værd i DK. Tja.
Men den gjorde indtryk på min\" synsmand\"...eller hvad han nu var.
Under vores senere diskussion ved omsyn.
Iøvrigt godkendte han dem også med bemærkningen, at de måtte være stærkere end dem af gummi. Jura!!!!!???????
Mht. O2 sensoren har jeg kun haft dårlige erfaringer med disse fra MX5parts. Men det er efterhånden - som så meget andet - flere år siden.
((Og endnu en gang kan jeg ikke lade være med at nævne, at de opvarmede hører til en anden - og langt hurtigere-generation af sensorer.
Hvor jeg på nettet har set, at der er enkelte - foruden mig - der stiller spørgsmål (vedkommende mente ikke) ved, om Ecu'en i de tidllige MX5'ere kan matche 4 wire 02'eren. Har været inde på det andre steder))
Mht manifolden. Kan ikke huske, hvordan de eksakte regler er. Jeg har ikke haft vrøvl med mine. Hverken med 4-2-1 fra JR eller 4-1 fra...kan ikke huske det. Men som Kuksi er inde på:Køb en 4-2-1. Bedst i mellemområdet. Uanset, at der står det modsatte i beskrivelsen af manifolder i menupunktet \"tuning\".