Hej.
Jeg har læst på nedenstående link, at motoren ikke havarerer hvis tandremmen skulle knække. Er der nogen der kan be- eller afkræfte det?
http://www.miata.net/garage/timingbelt.html
Redaktør: Softtop
Claus skrev:Er det virkelig sandt at man kan miste tandremmen uden og smadre ventilerne....men det er vel afhængig af hvilken motor man har monteret....
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster