Den bedste af alle

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Den bedste af alle

Indlægaf Martin » man 13. feb 2006 21:49

Hvis man ser på discoverys programoversigt for 22/2 kl 23.00 ser det ud til at der vil blive sendt \"den bedste af alle -sportsvogne\".... var der ikke noget med en NA'er der blev nr 2 der??
Tidl.: V-Special (91'silverstone)
Nu: Lotus Elise s1 111s
http://www.lotuselise.dk
Brugeravatar
Martin
 
Indlæg: 278
Tilmeldt: tors 25. mar 2004 22:18
Geografisk sted: Brønshøj

Indlægaf iron morten » man 13. feb 2006 22:05

SÃ¥ noget med top 10 tanks, og Bruce Dickinson fremviste en af dem :-D
iron morten
 
Indlæg: 39
Tilmeldt: søn 29. jan 2006 19:24

Jeps

Indlægaf Claus » tirs 14. feb 2006 11:24

Du har ret...Miata bliver nummer 2 i testen og bliver bedre placeret end mange exotiske biler...Som de siger det er en ærlig bil der er utroligt driftsikker og med fantastiske køreegenskaber, uden behov for 500hk.
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus
 
Indlæg: 1669
Tilmeldt: ons 31. mar 2004 17:21
Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Asger Lind » tors 23. feb 2006 22:55

Jeg så desværre ikke programmet - var det godt ?
Er der en der har optaget det, så man kan få en kopi ?
Asger Lind
 
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 24. okt 2005 17:05
Geografisk sted: 6840 Oksbøl

Indlægaf the chicken » fre 24. feb 2006 10:00

Bare rolig, discovery genudsender alle deres udsendelser minimum 500 gange, så du skal nok få det set :wink:
'06 NC 1,8 - True Red*solgt*
'97 NA 1,6 Turbo - Classic Red *RIP*
,94 NA 1,8 Classic Red *solgt*
- og så lidt andet legetøj...
www.raredog.dk - Retro T-shirts for drengerøve
Brugeravatar
the chicken
 
Indlæg: 639
Tilmeldt: man 11. apr 2005 08:26
Geografisk sted: Sønderjylland, Haderslev

Indlægaf Martin » lør 25. feb 2006 02:07

Asger Lind skrev:Jeg så desværre ikke programmet - var det godt ?
Er der en der har optaget det, så man kan få en kopi ?


Fik optaget den på dvd, hvis det er?
Tidl.: V-Special (91'silverstone)
Nu: Lotus Elise s1 111s
http://www.lotuselise.dk
Brugeravatar
Martin
 
Indlæg: 278
Tilmeldt: tors 25. mar 2004 22:18
Geografisk sted: Brønshøj

Indlægaf Asger Lind » søn 26. feb 2006 20:03

Martin, tak for buddet. Jeg behøver den ikke mere, da jeg har se genudsendelsen idag.
Asger Lind
 
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 24. okt 2005 17:05
Geografisk sted: 6840 Oksbøl

Indlægaf Martin » søn 26. feb 2006 20:21

Asger Lind skrev:Martin, tak for buddet. Jeg behøver den ikke mere, da jeg har se genudsendelsen idag.


Tøsebil... hvad har de gang i???
Tidl.: V-Special (91'silverstone)
Nu: Lotus Elise s1 111s
http://www.lotuselise.dk
Brugeravatar
Martin
 
Indlæg: 278
Tilmeldt: tors 25. mar 2004 22:18
Geografisk sted: Brønshøj

Indlægaf Asger Lind » søn 26. feb 2006 20:26

Det værste var, at min kone hørte det. Så nu vil hun sikkert også ha en. :lol:
Asger Lind
 
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 24. okt 2005 17:05
Geografisk sted: 6840 Oksbøl

hmmm

Indlægaf Claus » man 27. feb 2006 16:03

Så kan jeg bedre forstå at pigerne i lårkort kikker efter bilen...
:lol:
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus
 
Indlæg: 1669
Tilmeldt: ons 31. mar 2004 17:21
Geografisk sted: Roskilde


Tilbage til Diskussion

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster