Advarsel mod MX5parts.co.uk

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Advarsel mod MX5parts.co.uk

Indlægaf rene70 » tirs 3. jan 2006 07:13

Hej alle MX5'ere.

Godt nytår til alle.

Jeg vil gerne starte året med en advarsel! Jeg har to gange købt varer hos MX5parts.co.uk. Første gang for ca. 7.500 kr. og anden gang for ca. 3.000 kr. Varerne kom begge gange hurtigt uden problemer. Men anden gang havde jeg bl.a. bestilt et nyt læderrat. Da jeg pakkede det ud viste det sig, at der var \"bobler\" i cromen.

Dette kontaktede jeg MX5parts.co.uk om i midten af december. De bad mig sende billeder via e-mail, hvilket jeg gjorde. Siden har jeg intet hørt på trods af at jeg gentagne gange har kontaktet dem via e-mail, telefon mv. De vender ganske simpelt ikke tilbage. :evil:

Min konklusion er derfor, at varerne fra MX5parts.co.dk er gode, kommer hurtigt og det hele fungerer godt, hvis der altså ikke er reklamationer. Dem kommer man ingen vegne med. Så derfor kære MX5'ere hold jer væk fra denne forretning!
rene70

Indlægaf Freestyler » tirs 3. jan 2006 07:57

Det er selvfølgelig kedeligt at du har haft denne dårlige oplevelse. Men sammenlignet med andre online forretninger, er MX5parts uden tvivl dem der har leveret hurtigst og helt uden problemer af nogen art.
Så du får nok ikke mig til at holde mig væk fra dem..

Til sammenligning kan jeg fortælle at det tog mig over 9 måneder og et utal af mails og tlf.opringninger til udlandet, at få mine penge igen i en handel med et andet firma, hvor mine varer aldrig dukkede op..

Freestyler
'93 Brilliant Black, 20 PSI
Brugeravatar
Freestyler

Indlægaf Webmaster » tirs 3. jan 2006 08:46

Mine erfaringer holder mig nu heller ikke tilbage. Af alle jeg har bestilt fra, er MX-5 Parts og Moss UK dem som har gjort det bedst. Også når der har været vrøvl. Prøv dog at ringe til dem igen. Der kan jo være gået jule travlhed i den!!
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

hmm

Indlægaf Claus » tirs 3. jan 2006 13:33

På deres hjemmeside kan du komme med dine erfaringer under de enkelte produkter \"review\" skriv din dårlige erfaring med produktet og reklamationen - så skal du se der sker noget.
Jeg har ALDRIG haft en dårlig erfaring med dem, altid super service og ingen problemer hvis der var spørgsmål eller andet.
Så din erfaring kommer som lidt af et chock for mig, håber der kommer en løsning på det og at du skriver din erfaring herinde.

Godt nytår.
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Webmaster » ons 11. jan 2006 19:43

Hvad blev afslutningen på denne sag?
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf rene70 » ons 11. jan 2006 20:44

Nu har jeg endelig fået svar tilbage. De har lovet at sende et nyt rat, men jeg har endnu ikke modtaget det. De undskylder med IT-problemer.... Fortsættelse følger :P
rene70

Tilbage til Diskussion