Købes: udstødningsmanifold (har købt)

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

Købes: udstødningsmanifold (har købt)

Indlægaf Viggoman » man 26. apr 2010 13:03

Til NA 1.6. Haster..... 8)
Senest rettet af Viggoman tirs 27. apr 2010 19:51, rettet i alt 1 gang.
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"
Brugeravatar
Viggoman
 
Indlæg: 1031
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 11:34
Geografisk sted: Hareskovby

Indlægaf Teal » man 26. apr 2010 16:47

Jeg har en original i overskud, men den er lidt utæt ved samlingen af de 4 grenrør.. Kan du bruge den så må du få den..
Brugeravatar
Teal
 
Indlæg: 61
Tilmeldt: fre 10. okt 2008 07:34
Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Ken » man 26. apr 2010 17:26

21774846

Nær Roskilde!
Brugeravatar
Ken
 
Indlæg: 334
Tilmeldt: søn 3. aug 2008 11:10
Geografisk sted: Kongens Veksø

Indlægaf Viggoman » man 26. apr 2010 19:45

Teal skrev:Jeg har en original i overskud, men den er lidt utæt ved samlingen af de 4 grenrør.. Kan du bruge den så må du få den..


Tak for tilbuddet, men finten er at den skal være tæt....
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"
Brugeravatar
Viggoman
 
Indlæg: 1031
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 11:34
Geografisk sted: Hareskovby

Indlægaf Bent » man 26. apr 2010 20:36

Fik set på den jeg har på loftet, den er blevet svejset, og på de svært tilgængelige revner(hvor svejsningerne er lidt tvivlsomme) har den fået lidt udstødningstætner, men den er tæt.
Bent
NA 1990-1,8 rustblå, Mr2, Tigra jtd, Elise.
Forhjulstræk; det er simpelthen forkert.(kan dog bruges som pendlermonster)
Brugeravatar
Bent
 
Indlæg: 348
Tilmeldt: lør 21. jul 2007 08:28
Geografisk sted: Løvestad

Indlægaf Teal » man 26. apr 2010 20:36

For helvede så besværlige folk skal være herinde!!............
Ej det er sq oki du.. :-) men du skulle jo alligevel have buddet..
Hehe..
Brugeravatar
Teal
 
Indlæg: 61
Tilmeldt: fre 10. okt 2008 07:34
Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Viggoman » man 26. apr 2010 21:42

Teal skrev:For helvede så besværlige folk skal være herinde!!............
Ej det er sq oki du.. :-) men du skulle jo alligevel have buddet..
Hehe..


Besværlig er mit mellemnavn :wink: . Balladen er at min egen er revnet og bilen kan derfor ikke gå gennem syn.
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"
Brugeravatar
Viggoman
 
Indlæg: 1031
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 11:34
Geografisk sted: Hareskovby

Indlægaf Viggoman » tirs 27. apr 2010 19:50

Købt! Tak til Ken
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"
Brugeravatar
Viggoman
 
Indlæg: 1031
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 11:34
Geografisk sted: Hareskovby


Tilbage til Køb, salg og bytte

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron