Tak for svar
Bilen er købt
Konen ved det dog ikke endnu da det er en overraskelse til hende i andledning af det er 20 år siden vi mødtes her i april
Hun har altid sværmet for MX 5 eren selv om jeg har prøvet at overbevise hende om at rigtige biler skal være røde åbne 2 personers Alfa Romeoer

men hun ville ikke have en Alfa Romeo når jeg havde en, og jeg må jo hårdt presset indrømme at MX 5 kører fabel agtigt.
Vi vil deltage i flere af jeres træf for at studere forskellige biler inden vi vil beslutte os for ændringer.
Ang. rust beskyttelse. bilen er 4 bil så den skal aldrig ud at køre vinter og står i en opvarmet garage på 100m. hvor der også er luft affugter.Vi har en WV passat variat til konen en WV golf til mig og en Alfa Romeo Spider fra 74 som mande sommerbil til mig. Jeg forventer at behandle den i alle hulrum ; men er i tvivl om undervognen skal have en tyk beskyttelse eller en tyndere så evt. skader bedre kan findes ?
Ang. indmeldelse i jeres klub er det en selv følge. Jeg deltager aktivt i Alfa kluben og vi er begge med Alfa Romeo klubens Classico Register da de har nogle fabelaftige gode træf hvor alle har ægtefællen med og hvor der lagt stor vægt på det scociale samvær.
Håber at der træf i jylland, jeres aktivits kalender ser lidt tynd ud for os jyder,
Thue