Jeg er selv 1,87 og har ca. 4 centimeters frihøjde til kalechen - så det passer vel lige..?
Når det er tørvejr har jeg masser af hovedrum
Overvejer du NA eller NB? Der er lidt mere plads (generelt) i NB'eren. Efter faceliftet af NB'eren med bl.a. nye sæder til følge, blev der vist nok lidt mindre plads til høje personer. Så bedste bud er måske en NB'er fra 1998 - 2001??
Uanset er det ikke højden i sig selv, der vil være afgørende, men hvordan den er fordelt på ben og overkrop. Hvis du ud over højden er en voksen mand på +120 kilo vil alle MX-5'ere nok føles som \"tight fit\"
En MX-5'er skal prøves på, så kig forbi en forhandler eller besøg en af os, der vil tilbyde en prøvesidning.
Hvis størrelsen skulle vise sig at være på kanten, findes der muligheder som fx at pille polstring ud af sæderne - men det er en anden historie..
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..