Redaktør: Softtop
Teal skrev:Jeg har en original i overskud, men den er lidt utæt ved samlingen af de 4 grenrør.. Kan du bruge den så må du få den..
Teal skrev:For helvede så besværlige folk skal være herinde!!............
Ej det er sq oki du..men du skulle jo alligevel have buddet..
Hehe..
Tilbage til Køb, salg og bytte
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst