Solen skinner..

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Solen skinner..

Indlægaf Claus » fre 9. apr 2004 09:41

Så skinner solen og det vil den hele påsken og næste uge med...
Kan ikke vente, min MX´er skal have den helt store tur idag...vaskes godt i alle samlinger, alle steder i bunden og mine inderskærme.
Tørre den over med vaskeskind og pleje kluden med et godt middel der vedbliver og gøre den blød...motorrummet skal kikkes efter og shines op...støvsugning og vinylfrisk så den står som ny igen indvendig..
Sommerdæk og fælge monteres så den igen står lav og bred.
Hvis demp bliver omkring 12 grader så skal jeg have min kasket på og ned med kluden og så ud i landskabet og nyde de krogede sogne veje..

...Mums er det ikke skønt foråret endelig er kommet til landet....jubiii...
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus
 
Indlæg: 1669
Tilmeldt: ons 31. mar 2004 17:21
Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Mikkel » lør 10. apr 2004 15:31

...ja for fa'en. Det er fedt vejr, og de små krogede sogneveje er jeg med på...
NB-FL Sport
Brugeravatar
Mikkel
 
Indlæg: 133
Tilmeldt: tors 12. feb 2004 20:56

Mere af samme skuffe

Indlægaf Knud Erik » lør 10. apr 2004 15:50

Hørt
Jeg tror alle MX5érne er blevet luftet i dag.
Efter endt forårscheck, med udmåling af styrtøj ( efter et lille hul i asfalten) nye bremser, rengøring efter det årlige PAVA-gris , polering og sommerhjul, så var vi klar. Ja så var det lige det med toppen! Den røg også lige af . Og det gjorde lykke. Årets første topløse tur. Behøver jeg at
sige mere.
Knud Erik
Knud Erik
 
Indlæg: 90
Tilmeldt: tirs 30. mar 2004 12:30

Indlægaf Mikkel » lør 10. apr 2004 18:06

...og her til aften, efter en hel dag på vejen, kan jeg så småt mærke forårsforkølelsen komme snigende...

Meeeen - det har sgu' været det hele værd :D
NB-FL Sport
Brugeravatar
Mikkel
 
Indlæg: 133
Tilmeldt: tors 12. feb 2004 20:56

Indlægaf Mikkel » lør 10. apr 2004 18:07

...og her til aften, efter en hel dag med vind i håret, kan forårsforkølelsen så småt mærkes...

Meeeen - det har sgu' været det hele værd :D
NB-FL Sport
Brugeravatar
Mikkel
 
Indlæg: 133
Tilmeldt: tors 12. feb 2004 20:56

Hvor blev solen af ???

Indlægaf Knud Erik » man 12. jul 2004 20:20

Ja det var i APRIL vi så solen.
Hvor meget har vi set den siden ?
Jeg tror jeg tager konsekvensen og monterer den hårde top,
og sætter mig ind til brændeovnen!! :( :( :( :o
øv øv
Knud Erik
 
Indlæg: 90
Tilmeldt: tirs 30. mar 2004 12:30


Tilbage til Diskussion

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot], Google [Bot] og 3 gæster

cron