Så skinner solen og det vil den hele påsken og næste uge med...
Kan ikke vente, min MX´er skal have den helt store tur idag...vaskes godt i alle samlinger, alle steder i bunden og mine inderskærme.
Tørre den over med vaskeskind og pleje kluden med et godt middel der vedbliver og gøre den blød...motorrummet skal kikkes efter og shines op...støvsugning og vinylfrisk så den står som ny igen indvendig..
Sommerdæk og fælge monteres så den igen står lav og bred.
Hvis demp bliver omkring 12 grader så skal jeg have min kasket på og ned med kluden og så ud i landskabet og nyde de krogede sogne veje..
...Mums er det ikke skønt foråret endelig er kommet til landet....jubiii...
