Redaktør: Softtop
Asger Lind skrev:Jeg så desværre ikke programmet - var det godt ?
Er der en der har optaget det, så man kan få en kopi ?
Asger Lind skrev:Martin, tak for buddet. Jeg behøver den ikke mere, da jeg har se genudsendelsen idag.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster