Det er EBC Ultimax (de røde) som er i sættet. Eks.:
http://www.mx5parts.co.uk/product_info.php/products_id/1611
Har I erfaringer med de klodser og kan de anbefales
Redaktør: Softtop
Ken skrev:Billige skiver...
Bremseskiver kan købes for billigt. Hvis stållegeringen er sårbar over for let rust, holder de ikke længe. Har set det på andre billige sæt.
Køb et sæt originale, de er billige i forhold til Mazda-DK priser.
Danny skrev:>Ozan
Redstuff-klodserne skal jeg ikke udtale mig om. Det var ikke dem jeg fik da jeg købte sættet. Det er Ultimax-klodserne jeg pylrer over![]()
Men jeg kender godt den med, at der lige er lidt rust på som forsvinder efter en opbremsning eller to. Men mine forreste skiver er nærmest som om de er en smule skæve eller ru, det kan tilsyneladende ikke slides væk. Og kaliber/glidepinde virker ellers som de skal.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster