Ny hjemmeside

Eksempelvis, sol på søndag, MX-5 Club Danmark aktiviteter, køretur til ....

Redaktør: Softtop

Ny hjemmeside

Indlægaf Nill » ons 1. dec 2004 19:18

Det glæder mig at kunne præsentere MX-5 Club Denmarks nye hjemmeside.

Siden har stadig samme adresse - http://www.mx5club.dk - og indeholder stort set de samme informationer som tidligere. Til gengæld har layoutet gennemgået en forvandling.

Jeg har valgt at bygge siden op omkring nogle principper og værktøjer, som giver mulighed for en dynamisk hjemmeside, hvor medlemmer af klubben får mulighed for selv at komme med input. I første omgang er dette dog begrænset til vores nye forum, som er blevet en integreret del af hjemmesiden. Forumet kan benyttes af alle, som registrerer sig på hjemmesiden; medlemmer såvel som ikke-medlemmer.

En af mine fremtidsplaner med hjemmesiden er at tilføje medlemssider, hvor hvert medlem af MX-5 Club Denmark kan skrive om sin MX-5'er samt vise billeder af den. Man vil her kunne fortælle om de ture, man har oplevet sammen med bilen, og om, hvad man har gjort for at style og tune den.

Jeg håber, I vil tage godt imod den nye hjemmeside og bidrage til nogle gode diskussioner på vores nye forum.

Med venlig hilsen

Nill Mortensen, WebMaster
MX-5 Club Denmark
Nill

hej Nill

Indlægaf Knud Erik » ons 1. dec 2004 20:55

Vi glæder os til at se resultaterne omkring fornyelsen af hjemmesiden.
:lol: :lol: :wink:
Knud Erik

Indlægaf Nill » fre 3. dec 2004 21:12

Hvis du ser den gamle hjemmeside, når du går ind på http://www.mx5club.dk, kan det måske hjælpe at trykke F5.

Dette lyder måske som en spøjs kommentar, men jeg har faktisk haft lidt hovedbrud, fordi jeg fik en henvendelse om, at den gamle hjemmeside fortsat blev vist.

Jeg checkede PC-opsætning og routning til hjemmesiden, før jeg kom på den idé, at det måske blot drejede sig om at genopfriske indeholdet i Internet Explorer (hvilket sker ved at trykke F5).

Hvis du har problemer og ikke får det til at funger vha. ovenstående, skal du være meget velkommen til at skrive til mig på webmaster@mx5club.dk.

Med venlig hilsen

Nill Mortensen
WebMaster
MX-5 Club Denmark
Nill

Tilbage til Events