Kom og vær med til en hyggelig efter middag på Sturup i selskab med en masse entusiaster.
Det er ikke afgørende om du har kørt på bage før eller har massere af erfaring, deltagerne bliver delt ind i grupper efter erfaring. Nybegyndere får instruktion om alt fra flag, regler og hvordan du bedst og sikrest håndterer din bil på en bane. Alle har naturligvis mulighed for at få instruktører med i bilerne for at få rettet op på unoder eller lære hvordan man skal placere sig på banen og hvornår man bremser og accelrerer. Du bliver på få timer meget mere fortrolig med din bil og er en bedre bilist når du køre der fra, samtidig med at du har haft det kanon sjovt. Ja til dig der har prøvet det før ved hvor sjovt det er så velkommen til.
Arrangementet er fra 16.30-20.00
Kl. 16.30 starter føremødet (obligatorisk for dem der skal køre)
Kl. 17.00 kører den første gruppe ud på banen (ca 15-20 min pr. hold, pr. time)
Prisen på arrangementet er 575,00 kr. (der er 30 pladser ialt så hurtig tilmelding anbefaled)
Hvis du har en ven med som har lyst til at tage en flagvagt så slipper du 50,00 billigere, man skal ikke have nogen forudsætninger for det, vi skal nok instruerer på banen. Det at være flagvagt er en meget vigtig funktion, de skal være på plads ellers kan vi ikke køre og så er det også dem der fortæller dig om der er noget forude du skal være opmærksom på så alt bliver så gnidnings frit som muligt. For personerne der er flagvagter er det jo den allerbedste placering man kan tænke sig.
Tilmelding: miriamstilling@hotmail.com
Jeg har lovet at deltage på dagen som instruktør og vil derfor kunne tage mig specielt af jer som aldrig har været på en bane før og har lyst til at kaste sig ud i det!
Dagen er i første omgang forbehold BMW Mini'er og MX-5'ere!!