Trackday..........

Eksempelvis, sol på søndag, MX-5 Club Danmark aktiviteter, køretur til ....

Redaktør: Softtop

Trackday..........

Indlægaf altid6 » man 2. jul 2007 22:21

Hvor tit har du ikke rullet ud af de små veje i din MX-5, har givet den lidt gas i svingende også alligevel holdt lidt igen, både pga af sikkerhed og fartkontrol. Nu har du chancen for at se hvad din 5ér virkelig kan udrette i små snævre sving, under krontrolleret forhold, sikkerhed og uden klip i kortet :D .

På fredag den 6/7-07 afholder trackdayklubben trackday på Padborg Park. Der plejer at være en del MX-5ér, men jo flere jo bedre. Der plejer også at være rift om pladserne, men dennegang er der stadig ledige pladser tilbage. Du behøver ikke at være medlem af nogen klub. Du skal bare have godt humør, en bil i forsvarlig stand og en styrthjelm. Banen er åben fra kl 8 til kl 16. Er det førstegang at du skal på bane, så er dette et perfekt sted, da der bliver taget godt hånd om nybegyndere, med masser af instruktion i ideallinjer, bremsepunkter osv. Der er en instruktør fra activedriving som er en yderst habil køre, selvom at han ikke køre MX-5 :wink: (Subaru STI WRX)

Så skynd jer ind på Trackdayklubbens hjemmeside www.trackdayklub.dk/trackdays/event_sev ... park_.html
og tilmelder dig meget hurtigt. For ikke medlemmer af trackdayklubben, koster dette arrangement kun 1000 kr. Brug en feriedag og få en stor oplevelse med dit kæreste eje :) . Vi ses på banen.
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6

Geografisk sted: Kalundborg

Indlægaf Danny » tirs 3. jul 2007 10:01

Neeej, mine Ultraleggera'er med R888 kommer først sidst på måneden! Øv, det kunne ellers have været sjovt :(
92' NA med AGX, Butterfly, Superpro og FM mounts.
Danny

Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf altid6 » tirs 3. jul 2007 10:33

Uha Ultraleggera med R888 er også mit ønske :D , hvad kan sådanne en opsætning skaffes for ???? Jeg stiller op med Dezent 16\" med Toyo Proxes T1-R. Glæder mig til at se hvad de har af grip i forhold til de gamle Kumho, jeg havde på til sidste trackday.
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6

Indlægaf altid6 » tirs 3. jul 2007 10:37

Er der ikke andre MX-5ér der skal med til denne trackday ??? Hvad med Webmaster, et stykke tid siden jeg har set din MX-5ér..............Men der er måske gået for meget Cooper S i det hele :wink: .
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6

Indlægaf Danny » tirs 3. jul 2007 10:46

Jeg glæder mig også meget, jeg kører nærmest på ballondæk som det nu :oops:

Jeg må slippe 5000 kr for fælgene i 15\" og omkring 1000 kr pr dæk, men dækkene er jeg ikke færdig med at forhandle endnu :twisted:
92' NA med AGX, Butterfly, Superpro og FM mounts.
Danny

Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf Webmaster » tirs 3. jul 2007 12:41

altid6 skrev:Er der ikke andre MX-5ér der skal med til denne trackday ??? Hvad med Webmaster, et stykke tid siden jeg har set din MX-5ér..............Men der er måske gået for meget Cooper S i det hele :wink: .

Nej slet ikke, men det kan være svært med trackdays på hverdage. Havde i øvrige Cooperen med på Sturup for sidste gang. Den har alt for mange HK til at det var sjovt. 5'eren er 10 x sjovere på den lille bane.

Næste gang 5'eren skal luftes til trackday, bliver Djursland 4. August. Glæder mig voldsomt til at prøve denne bane, og håber at min nye udstødning og køler når at blive monteret!
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Tilbage til Events