Jeg ved faktisk ikke om jeg skal være gal, rasende eller hvad. Tosset er jeg ihvertfald...intet nyt i det for dem, der kender mig:
For omkring 15 år - 90.000 km - (tiden går) skiftede jeg samlige gummibøsninger på dytten. Godt 30 ialt.
Kan se, at det i det store og hele var polybush. Dog nogle powerflex på bagtøjet.
Forleden arbejdede jeg med bærearmene (bilens) foran og opdagede der var kraftigt slør i forreste, højre underste bærearm. Kunne rykkes så man kunne se bøsningen var røget.
De ser virkelig slemme ud, men jeg ved ikke hvordan jeg uploader billeder på Five-Speed.
Er det virkelig normalt, at polybush urethane sådan går til grunde. Det troede jeg faktisk ikke.
Jeg gruer for alle de andre polybush bøsninger, jeg har monteret. Tør næsten ikke undersøge, om de - også - er gået.
Har fået fat i Powerflex til underste bærearm foran. Men det er en anden historie, som måske fortsætter alt efter, hvilket svar jeg får fra IL Motorsport. De var svære at få fat i (de forreste). Og jeg tror jeg har opdaget hvorfor.