Manchetterne er præcis de samme på højre og venstre.
Siger sig selv, at det ikke er de afbillede, der beviser dette.
Men mit selvsyn
Eneste forskel er faktisk pakken, hvori den enkelte manchet kommer: I den højre (NA02-32-125) er der flere fittings til montagen...forstå det, hvem som kan. Jeg kan ikke.
Kigges der lidt på den microfiche under download der referer til 1989-1990, vil man konstatere, at betegnelsen NA02-32-135 er tilføjet i en parantes ref. venstre manchet
Samme betegnelse (NA02-32-135) som pakken med manchetten. På microfichen har de begge betegnelsen 32-125.
Er faktisk lidt spændt på, hvad IL svarer på forespørgsel om forskellen OG hvad mx5parts svarer på ditto.
Flueknebberi. Måske.
Ja manchetterne fra Mazda er uforskammet dyre. Men feks. de uoriginale manchetter som mx5parts tilbyder, er så godt som umulige at montere. Alt, alt for stive...efter min opfattelse.
Bortset fra det, kan I godt komme i problemer, når/hvis I selv udskifter manchetterne. På min dyt var den ene styrekugle relativ let af afmontere fra styrestangen. Kraftige slag med hammer. Den anden var komplet umuligt. Styrekugleaftrækker fra Thansen er ubrugelig. Do aftrækkergaffel. Så jeg var nødt til at ofre styrekuglen (orkede ikke at kæmpe med monteringen af gummihætte): Varmede den - styrekuglen - heftigt op med blæselampe, og den kunne herefter afmonteres med slag med hammer. Havde for flere år siden anskaffet mig styrekugler fra Andreas. Så jeg var reddet.
End of story.