Nå…… nu har jeg langt om længe fået taget mig sammen til at sætte mig til tasterne…. for jeg synes de 2 gange Christian hos CCR fortjener lidt feedback, på det fremragende stykke arbejde de har udført…. Så vi andre har fået muligheden for at få en meget sjovere MX’er. Herudover kunne det være givtigt både for eksisterende og kommende ejere af kittet, at få lavet en erfaringsopsamling så samlivet med kittet bliver så positivt og smertefrit som muligt – så kom ud af busken og lad høre, hvordan det spiller.
Min FL’er er en årgang 2002 med i omegnen af 97.000 km på tælleren. Kittet blev monteret i juni 2011 – og operationen tog en god uge – hvilket var lidt længere end beregnet, da der opstod problemer omkring leverancen af vandsprøjtsystemet. Da jeg bruger bilen dagligt….. hele året rundt…. var det ikke lige et drømmescenarie…. Men det hele flaskede sig ved samkørsel med naboer etc. CCR holdt mig endvidere løbende informeret om status…. så ingen beklagelser og en helt igennem fin og professionel service. Blev sågar afhentet på Roskilde Station på dagen, hvor jeg skulle have bilen retur – ved så ikke liiiige, om det er en service der fortsat tilbydes
Inden jeg fik kittet monteret, var jeg i mine mørke stunder begyndt at overveje, om jeg skulle starte en opsparing til noget eksotisk med mere power. Tankerne dukkede især op pÃ¥ bakken syd for Limfjordstunellen, nÃ¥r jeg gang pÃ¥ gang mÃ¥tte se mig â€