jepperimmen skrev:And skrev:Din søgning virker umiddelbart ikke hvis det var nogle bestemte ure du ville vise frem?
Mit ur med sort baggrund virker godt, også med toppen nede. Det er IKKE med tonet glas (black-face) - i sollys kan man INTET se på disse!
Links virker fint hos mig?
Urene er udvalgt fordi de passer med mine originalinstrumenter og midterkonsol. Sort vil ikke passe ind. Lyset er rødt i både instrumeter og Alpine'en, ligesom det originale:
Dette link fører til i søgeside for mig, ikke noget specifikt udvalg. http://autometer.com/cat_gaugesearch.aspx?pg=1
Jeg glemte du havde hvid baggrund i instrumenterne - det har jeg jo ikke med NA modellen. Men mit hovedbudskab var bare at du ikke skulle vælge de ure hvor glasset bliver mørkt ved afbrydelse, du kan se bjælde på dem i sollys.
Rød er en fin farve belysning, det er også den jeg bruger på min Alpine radio og olietemperatur uret. Resten af belysningen er grøn, men jeg overvejer stærkt at konvertere det hele til rød - det er en behagelig farve når det er mørkt. Lidt off topic!