Synsgodkendt kompressorløsning fra Rotrex

Eksempelvis turbo, luftfilter etc.

Redaktør: Softtop

Indlægaf one-niner » tirs 2. aug 2011 21:03

ccr-racing skrev:NB - non facelift:
Vi arbejder på at finde en egnet testbil, som kittet kan monteres på og som vil kunne bruges ifm de test der er nødvendige for at opnå godkendelse.

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mazda/ ... del/730794
http://www.bilzonen.dk/brugt-bil/841313/mazda-mx-5-1,8
http://www.dba.dk/mazda-mx5-18i-2-doers-98/id-73976149/
http://www.dba.dk/mazda-mx5-18i-jubilae ... -76191344/

:)

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf ccr-racing » ons 3. aug 2011 07:05

hehe

vi er klar over at der findes biler til salg, men problemet er at vi pt har en NA og en NB-FL holdende og det er begrænset hvor meget kapital vi kan binde i biler, så derfor forsøger vi at lave en form for byttehandel.

Men vi håber at have en løsning på NB snarest
ccr-racing
 
Indlæg: 90
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 21:19

Indlægaf AS DK » ons 3. aug 2011 11:18

ccr-racing skrev:Men vi håber at have en løsning på NB snarest


Jeg er parat til at være den første, der får kompressor på min 1,8 NB.
MEN først efter at der foreligger endelige godkendelser.

Det lyder måske egoistisk ikke at ville stille sin bil til rådighed for indhentelse af disse tilladelser, men det anser jeg altså for at være leverandørens arbejde. Og det er vel også en del af prisen på kompressoren.
MX-5 1999 NB Jubii 2487 (nu med Rotrex kompressor fra CCR-Racing)
Brugeravatar
AS DK
 
Indlæg: 517
Tilmeldt: tirs 15. apr 2008 17:46
Geografisk sted: Trappen

Indlægaf one-niner » ons 3. aug 2011 12:45

AS DK skrev:
ccr-racing skrev:Men vi håber at have en løsning på NB snarest


Jeg er parat til at være den første, der får kompressor på min 1,8 NB.
MEN først efter at der foreligger endelige godkendelser.

Det lyder måske egoistisk ikke at ville stille sin bil til rådighed for indhentelse af disse tilladelser, men det anser jeg altså for at være leverandørens arbejde. Og det er vel også en del af prisen på kompressoren.

Lur mig om ikke der skulle være en klat penge at spare for den, der indvilger i at lade CCR skrue en kompressor på.

Jeg kan desværre ikke undvære min egen bil, og den vil også snarest blive monteret med både andet tændningssystem og motorstyring, så jeg går ud fra, at det diskvalificerer den som testbil :)

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf crv » tors 4. aug 2011 09:48

Jeg kunne måske godt sætte min 1999 miata til rådighed mod et afslag i prisen på kittet og installation.Den er i fin form( 153hk) og til salg men ingen vil købe.Så kan man jo ligeså godt lave den lidt mere morsom i mellemtiden
Miata 1998 NB Hvid CA
Brugeravatar
crv
 
Indlæg: 128
Tilmeldt: tirs 30. maj 2006 21:00
Geografisk sted: Kastrup

Indlægaf one-niner » tors 4. aug 2011 09:51

crv skrev:Jeg kunne måske godt sætte min 1999 miata til rådighed mod et afslag i prisen på kittet og installation.Den er i fin form( 153hk) og til salg men ingen vil købe.Så kan man jo ligeså godt lave den lidt mere morsom i mellemtiden

Men din er en US-version, ikke? Jeg er ret sikker på, at det skal være en forholdsvis standard EU-version. Der er i hvert tilfælde forskel på ECU'en.

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner
 
Indlæg: 654
Tilmeldt: tirs 4. aug 2009 15:17
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf ccr-racing » fre 5. aug 2011 12:05

Det skal desværre være en 100% standard eu model, men som sagt så arbejder vi på en løsning


mvh
christian
ccr-racing
 
Indlæg: 90
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 21:19

Indlægaf crv » fre 5. aug 2011 18:30

Jeg regnede heller ikke selv med at den gik.Kittet er jo orginalt udviklet til min bil og er derfor lige til at skrue på uden ændringer.Men vil det på den anden side sige at min miata ikke kan godkendes med et DK modificeret kit :?:
Miata 1998 NB Hvid CA
Brugeravatar
crv
 
Indlæg: 128
Tilmeldt: tirs 30. maj 2006 21:00
Geografisk sted: Kastrup

Indlægaf ccr-racing » lør 6. aug 2011 08:40

Ved ikke om dette 100% rammer dit spm, men den godkendelse der ligger pt gælder NB-FL modeller. Vi arbejder som sagt på en godkendelse til NB non FL modeller. Alle godkendelserne er selvfølgelig baseret på at kittet monteres på en standard bil uden andre konstruktive ændringer. Ligeledes arbejder vi på et godkendt kit til NA modellerne.

mvh
Christian
ccr-racing
 
Indlæg: 90
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 21:19

Indlægaf Ozan Yücelbas » lør 6. aug 2011 14:54

ccr-racing skrev:Ved ikke om dette 100% rammer dit spm, men den godkendelse der ligger pt gælder NB-FL modeller. Vi arbejder som sagt på en godkendelse til NB non FL modeller. Alle godkendelserne er selvfølgelig baseret på at kittet monteres på en standard bil uden andre konstruktive ændringer. Ligeledes arbejder vi på et godkendt kit til NA modellerne.

mvh
Christian


Er det en hemmelighed hvad bilen koster, altså jeres egen der er tilsalg?? Kan ihvertfald ikke finde noget info.
MX5 Racing Green, 1.8, 1994.
Celica 2.0 1992, GTI.
Nissan Almera 1.6 Sr 1997
Ozan Yücelbas
 
Indlæg: 203
Tilmeldt: tirs 16. jun 2009 23:20
Geografisk sted: Horsens

Indlægaf ccr-racing » søn 7. aug 2011 08:09

ccr-racing
 
Indlæg: 90
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 21:19

Indlægaf jepperimmen » ons 10. aug 2011 20:11

HUSK at købe september nummeret af Bil Ekspressen (hvid Porsche 911 på forsiden) hos din bladhandler. Der er præsentation af kittet / test af min bil på side 86.
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..
Brugeravatar
jepperimmen
 
Indlæg: 916
Tilmeldt: tors 25. mar 2004 15:54
Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf KjaLLe » søn 14. aug 2011 23:03

Henrik N: Hvad blev din rullet til af Hk / NM?

Jeppe: Ved du hvad der lades med af psi / bar?
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe
 
Indlæg: 578
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 23:05
Geografisk sted: Århus

Indlægaf ccr-racing » fre 19. aug 2011 08:58

Hej

I forbindelse med lanceringen af vores kompressorkit til 1,6 NA modellen, kunne vi godt tænke os at lave lidt sammenligning med en motormæssig standard 1,6 NA.

Vi søger derfor en person med en sådan, der har lyst til at mødes et sted på sjælland (helst omkring roskilde) en dag og lave et par sammenligninger og få en prøvetur i 1,6 NA med kompressor.

Som tak for ulejligheden tilbyder vi en gratis tur på rullefeltet eller hvad vi nu kan finde ud af.

mvh
christian
ccr-racing
 
Indlæg: 90
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 21:19

Indlægaf Bech » lør 20. aug 2011 10:26

Hey Christian

Du sige bare til, så kommer jeg forbi...
Senest rettet af Bech lør 20. aug 2011 10:27, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Bech
 
Indlæg: 50
Tilmeldt: tirs 7. apr 2009 13:55

ForegåendeNæste

Tilbage til Tuning og modificering

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron