Så har jeg da lige fået min bil hjem i garagen igen efter syn og sidste opgradering hos CCR
Bilen er nu monteret med methanol / vandsprøjt (Aquamist HFS-2) for at være sikker på at NB-FL'eren med sin høje kompression ikke tændingsbanker. CCR har konstrureret en god løsning til bagagerummet, som nemt kan afmonteres så der er adgang til batteriet og der er ikke boret huller i bilen:
Ligeledes er der fabrikeret en elegant løsning til lampen, der viser når anlæget er standby (konstant grønt), når anlæget er aktivt (blinkende grønt) og når væskestanden er lav (orange lys):
Fik jeg nævnt at bilen kører PI... GODT! For de af jer der har prøvet den sølvgrå testbil, kan jeg kun tilføje min særdeles subjektive mening: Min kører endnu bedre
Dyno-måling skal I da heller ikke snydes for, den yder 191 hk og 236 Nm. Det er lidt mere end den sølvgrå, hvilket nok kan tilskrives at jeg har en anden bagpotte på.