Kuksi skrev:@And
Hvad mener du med det?Åhh gud så kom traumerne lige op igen... min bil blev bare for lav af de fjedre
Ja det giver nogle udfordringer at køre rundt og være så lav. Det er kun et spørgsmål om tid, så går det galt et eller andet sted.
Fronten er faktisk ikke det laveste på bilen, men på grund af udhænget inden forhjulene rammer opkørslerne og hæver fronten, er det det der giver størst problem.
Var det ikke også det du oplevede, at fjedrene satte sig en del?
Har du for resten stadig dine Koni liggende? Det kunne godt være jeg så lige vil bede dig om et par mål (diameter på dæmperen og diameter på hullet i fjedreskålen som låseringen går op i) Så får jeg lavet en eller anden løsning ud fra dette.
Mine fjedre satte sig også mere end jeg ønskede, bilen var ikke FOR lav, men lavere end jeg forventede. Mit problem lå ved radius på dækkene som var 5 - 6 mm større end std. Sammen med korte bump-stops havde jeg især problemer med at forhjulene gik i skæmkasserne og et par enkelte gange lavede en DYR lyd mod skærmkanten.
Jeg har desværre ikke sættet liggende længere, men kan tage nogle mål for dig når jeg er hjemme igen. Er ude at sejle lige nu og skal lige afløse en uge ekstra i uge 35, så det bliver tidligst i uge 36 jeg kan tage målene. Alternativt kunne du jo ringe til en af MX-5 pusherne og høre om de kan måle noget op for dig?
Hullet i fjederskålen borer man op til en bestemt størrelse, mener det er ø12 mm metrisk fingevind.