nu synes jeg lige man skal tænke sig om 2 gange inden man kalder folk dumme.
Moral er godt dobbeltmoral er dobbelt så godt..
Jeg tror bestemt ikke mogenz er ligeglad med miljøet, men mener i denne her sammenhæng, - lidt hygge sommerkørsel, og den \"ekstra miljøbelastning\" man udleder ved at fjerne katten er så beskeden at det ikke tæller i det store regnskab. - da især når man lovligt kan køre en Hummer med 3 km/l og så mange andre slags biler og lastbiler..
Hvis i alle var så fantastisk miljøbeviste, så kørte i alle i Aygo'er - eller havde slet ikke bil, vaskede kun hår max en gang om ugen og bruger aldrig skyllemiddel i vaskemaskinen. - hælder ikke round up i haven, har ikke brændeovn, flyver aldrig - sejler aldrig med færge osv osv.
Jeg kan blive lidt indebrændt over alle de (gerne politikere og embedsmænd), som er så fantasiløse at de kun kan finde ud over at falde over bilerne, - en eneste 2-totakt knallert sviner mere end 100 biler, en tur med molslinien sviner mere end alle bilerne på sjælland på en dag osv osv..
Det her er vel et MX 5 forum og ikke \"the moral majority\" (on behalf of others) -
Man skal have endda særdeles god samvittighed over sin egen moral og miljø rigtighed, før man begynder at kalde andre for navne.
og så tilbage til emnet...