Viggoman. Ja du er inde på noget der.
Update: Lader mit svar stå, men kan se at du selv nåede at lave et indlæg mere Hasse. Det kan jo bruges til det samme som dine stegetermometere målinger. Jo lavere temp. jo flere HK. Lavere temp. mindsker risiko for tændingsbanken. Så det er jo rart at have muligheden for at følge med.
Hvor har du fra, at den første led svarer til -6.6c?????
Det har jeg fra side 17 i manualen: \"Each LED = 20 degrees F\"
Altså må det være som følger:
0 LED lyser er 0°F = -17,7°C
1 LED lyser er 20°F = -6,6 °C
2 LED lyser er 40°F = 4,4°C
3 LED lyser er 60°F = 15,6°C
.
.
10 LED lyser er 200°F= 93,3°C
Det dækker vist også fint \"området\" hvor indsugningsluften befinder sig. Både ved NA og trykladede biler.
Hvad var det du fik stegetermometeret op på, var det ikke godt 50°C i manifolden?[/code]