Luftfilter kit montering på en NA -94 1.8

Eksempelvis turbo, luftfilter etc.

Redaktør: Softtop

Luftfilter kit montering på en NA -94 1.8

Indlægaf PGS » søn 27. apr 2008 14:53

Er der nogle NA 1.8 ejere her på forumet som har monteret et åbent luftfilter kit på deres bil og eventuelt kan bidrage med lidt tekst og billeder af resultatet og/eller lidt erfaringer med denne lösning?

Jeg har netop bestilt et filter kit, lidt impulsivt :oops:, men fundere på om man kan få problemer med f.eks. luftmängdemåleren som sidder lige inden selve luftfilterkassen eller andet som kan gi problemer.
Hvid NA -94 1.8
Min MX-5 website http://www.wix.com/psvendse/mymiata
Brugeravatar
PGS

Geografisk sted: Göteborg, Sverige

Indlægaf JayBee » man 28. apr 2008 07:30

Hey PGS,

Jeg har monteret et KN-filter kit på min 1,8. Der er en god vejledning med, så det bliver ikke et problem.

Jeg har også investeret i et power blanket.

Jeg tager lige nogle billeder snart og får lagt på.

JayBee..
NA 1,8 ´94 Classic Red...
Brugeravatar
JayBee

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Tore » man 28. apr 2008 07:43

Jeg ved ikke hvilket kit du har købt, men jeg har et K&N 57i kit i min. Det var lige ud ad landevejen.
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf PGS » man 28. apr 2008 10:48

Desvärre er det ikke et KN filter jeg har köbt men derimod et billigere alternativ :oops: :cry: :? .
Billede

Det som jeg er usikker på er om man får problemer i forbindelse med når man afmontere luftfilterkassen präcis efter luftmängdemåleren?

Fundere på at selv lave et anti-varmeskjold men power blanket er måske et alternativ? Billeder på hjemmelavede anti-varmeskjold kan väre interessante.

Hvad siger I til de rör på billedet som fölger med filteret?, Er det noget som I tror kan passe eller?

Tore og JayBee, billeder, tegninger, foto's eller vejledninger ta's imod med gläde, forelöbig tak for jeres svar :wink:
Hvid NA -94 1.8
Min MX-5 website http://www.wix.com/psvendse/mymiata
Brugeravatar
PGS

Geografisk sted: Göteborg, Sverige

Tilbage til Tuning og modificering