Hmmmm

Eksempelvis turbo, luftfilter etc.

Redaktør: Softtop

Hmmmm

Indlægaf L@rs » fre 3. dec 2010 12:31

http://bileksp.re-cph.com/nyheder/mx-5-nu-med-kompressor
Jeg syntes i skulle skrive lidt til dem som levere \"nyheden\" og sige at der en dansk version som er godkendt i DK.
L@rs, Mazda MX5 1992
L@rs
 
Indlæg: 45
Tilmeldt: lør 21. jul 2007 20:06

Indlægaf Softtop » fre 3. dec 2010 13:15

Hvorfor dog det? BBR har før leveret turboløsninger til bla. danske MX5 NA 1.6'ere. Løsningen var endda godkendt af den danske importør. Kun godt hvis der er flere om buddet, og især godt hvis denne UK producerede løsning skulle kunne godkendes i DK.
1994 1.8NA
Brugeravatar
Softtop
 
Indlæg: 485
Tilmeldt: man 29. mar 2004 16:56

Indlægaf hasse » fre 3. dec 2010 14:06

Reglerne i UK og DK er ikke de samme,
Lad os nu få den Rotrex helt påplads, før vi drømmer videre.
Har endnu ikke set nogen af dem på danske, autoricerede, godkendte plader:
Altså fuldt indregisteret, godkendt efter danske regler uden yderligere dikkedarer.

Det ka' godt være, at de involverede siger, at spørgsmålet om bl.a. drivelinens holdbarhed er uden betydning. Men savner dokumentation for dette.

Skriver det her, fordi jeg ikke vil komme med yderligere en \"rykker\" i Rotrextråden.

Men det er åbenbart svært at få en melding i retning af fgl.:
SÅDAN. Nu er alt på plads og gået gennem paprimøllen, (For jeg går ud fra, at teknikmøllen er history).

Eller i det mindste, at den TÜV, der mangler fra Italien (det må jo næsten vøre Monorat eller et sæde) er kommet.
Hasse
1990, Crystal White.
hasse
 
Indlæg: 3948
Tilmeldt: lør 10. apr 2004 22:21
Geografisk sted: Den anden Verden


Tilbage til Tuning og modificering

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron