Tak for tips'ne.
Jeg har faktisk en maske der er beregnet til organiske opløsningsmidler. En jeg bruger ved undervognsbehandling af bilerne. Den vil jeg da finde frem, til lejligheden.
Hvorvidt tanken skal være tom eller fyldt, var faktisk en af de overvejelser jeg selv havde gjort mig. For hvis det er af hensyn til brandfaren, så udgør den fyldte tank den mindste risiko (det er dampene i tanken der eksploderer. Fyldt tank= få dampe).
@ Ken: Ja øget støj fra pumpen, er også noget jeg har hørt om. Godt hvis det kan minimeres ved at opspænde den lidt løst.
Tilbage er så bare at håbe trykket ikke bliver for højt i tomgang til den orginale benzintryksregulator. Jeg ved faktisk ikke om det er en HP (High Pressure) udgave. Fandt lige dette link
http://www.autoperformanceengineering.com/html/fpspecs.html
Der findes også en nyere udgave af alle pumperne (Gen-II), som yder bedere.
http://www.autoperformanceengineering.com/html/tca_kits.html. Den jeg har fået fingerne i er heldigvis den nyeste type, kan jeg se ud fra billedet jeg har af den.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:
BillederIf it ain't broken, why not tweak it?