Er der nogen herinde, som har hældt
Swedol, eller andet PFTE produkt i olien på deres MX'er?
thumbs up, eller nix nix????
Musikeren
Redaktør: Softtop
Tilsætningsstoffer (Swedol/Nulon/Motor-Up)
\"Sky dem som pesten\".
Hvad med den der test hvor de hiver al olien af en motor og den kører videre? En normal motor kan faktisk godt køre et godt stykke tid helt uden olie. Spørg dig selv engang: Hvis smøreevnen blev så meget bedre ved at hælde f.eks. teflon i olien, hvorfor har olie fabrikaterne så ikke allerede gjort det fra starten af ?
Kommentar: pas på
19/4-08 kl. 17:11 af steen ølgod
hvis produktet var så fantastisk tror jeg alle brugte det. Den eneste bil jeg har brugt swedol på brændte motoren sammen! og jeg har haft 15 biler. men om det var swedolen finder jeg aldrig ud af.
hvis produktet var så fantastisk tror jeg alle brugte det. Den eneste bil jeg har brugt swedol på brændte motoren sammen! og jeg har haft 15 biler. men om det var swedolen finder jeg aldrig ud af.
Kommentar: Samme her
29/4-08 kl. 11:37 af Martin Hansen
Jeg fik engang en liter Swedol for at være med i en test for Swedol. Hældte det på motoren i min gamle Fiat 127. Efter et par måneder havde den svært ved at få olietryk. Jeg skiftede oliepumpen uden held og motoren brændte sammen kort efter.
Det er ikke nødvendigvis pga. Swedol - det var en gammel bil - men jeg oplevede i al fald den modsatte effekt af det ønskede.
Tilbage til Tuning og modificering
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster