http://www.japtuning.se/projekt/kategorier/sr20miata/
DEN MÅ VÆRE SJOV
Redaktør: Softtop
AS DK skrev:Du kan da bare købe den, Jeppe.
jepperimmen skrev:Skal jeg sende dig mobilnr. på min kone,:
jepperimmen skrev:AS DK skrev:Du kan da bare købe den, Jeppe.
Skal jeg sende dig mobilnr. på min kone, så kan du lige forklare hende nødvendigheden af, at vi skal have indkøbt to lifte, så der bliver plads til 4 biler i garagen..
jepperimmen skrev: vi er allerede på 3 biler i husstanden..
jepperimmen skrev:@and
Jeg har købt en Golf V til Anja og drengene, så vi er allerede på 3 biler i husstanden..
And skrev:Haha... så enten bygger du til eller også må du efter den første stride nattefrost selv vælge imellem at lade st.car'en eller MX-5'eren stå udenfor
jepperimmen skrev:And skrev:Haha... så enten bygger du til eller også må du efter den første stride nattefrost selv vælge imellem at lade st.car'en eller MX-5'eren stå udenfor
Det er allerede sket... Jeg fik en kortfattet sms fra Anja i sidste uge: "Nu har du indtil du kommer hjem til at finde ud af hvilken af DINE to biler der skal holde udenfor - jeg har lige stået og skrapt is med et kreditkort med to drenge i en kold bil"
Så Passat'en står ude.. indtil om 1½ uge hvor 5'eren kommer i garage i svigerfars nyopførte hus
And skrev:Nu kan jeg godt til tider finde på at tage pis på min kone, så i den situation havde jeg bare købt en isskraber på vejen hjem, pakket den ind og sagt værsgo skat
(og nok accepteret at der er lukket for det varme vand lang tid efter....)
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster