Hej gutter
Har brug for lidt hjælp inden for et område hvor jeg er rimelig grøn. Håber derfor at der er en med lidt erfaring inden for sponsorater som måske kan hjælpe med nogle guldkorn.
Efter noget overvejelse er jeg kommet til det punkt, hvor jeg har besluttet at hvis min drøm om at køre konkurrence race og min passion for MX-5 skal forenes, så er løsningen den svenske MX-5 cup. Hvis alt klapper, så fra sæsonen 2010. Dette er nok den billigste måde at komme ud og køre race, især da jeg vil bruge min nuværende MX-5, så der skal ikke købes en ekstra. Alligevel koster det nogle krummer at lave modifikationerne på bilen til reglementet, samt omkostningerne ved at deltage i disse MX-5 cup løb.
Hvis dette skal kunne lade sig gøre er der 2 kameler som jeg har måtte sluge. Den første er at køre på en bane med andre som vil kæmpe om placeringer, med mulighed for ridser og buler i min elskede 5'er (har dog forståelse af at netop i MX-5 cup, er der meget stor respekt for hinanden, da alle biler er med plader og skal kunne køre hjem igen). Den anden er økonomien (efter at have lagt et budget) og udsigten til at dette nok ikke kan klares uden andres hjælp og derved sponsorer på bilen, en bil som også vil blive brugt i daglig dagen.
Dette er ikke en sponsor ansøgning (men hvis der er nogen som vil hjælpe, er i velkommen til at kontakte mig ), men mere om der er nogen som har erfaring i at søge om sponsorater eller som har sponsoreret andre. Så hvis i er nogen som har erfaring med ansøgningsmateriale, fremgangsmåde, kontrakter, størrelse på sponsorat, varighed, hvad man selv skal tilbyde osv. Vil jeg være yderst taknemlig for lidt hjælp, så jeg er lidt bedre rustet når jeg skal ud og finde lidt støtte til mit projekt.
Mvh
Jesper Friis