2 way Audiolink for MP3

Fast & Furious, store højtalere og andet lir

Redaktør: Softtop

2 way Audiolink for MP3

Indlægaf Ken » tors 9. sep 2010 23:29

Nogen der har prøvet denne anordning?

http://www.mx5parts.co.uk/product_info. ... cts_id/971

Der er vist meget blandede oplevelser af dem...
Titanium NB
Brugeravatar
Ken
 
Indlæg: 334
Tilmeldt: søn 3. aug 2008 11:10
Geografisk sted: Kongens Veksø

Indlægaf Munk » fre 10. sep 2010 20:37

Jeg har forgængeren der kun har line in og et usb-stik.

Den virker fint 99.9% af tiden. De resterende 0.1% er hvis du f.eks fodrer den med non standard mp3 filer eller lign. Så kan den finde på at gå i baglås hvilket kan klares ved at slukke radioen, fjerne usb-stick'en og
tænde radioen og slukke den igen uden stick'en i.

Min imiterer en 12 cd changer hvis du laver foldere der hedder CD01, etc og så kan der være vist op til 99 numre pr cd.

Største mangel er at den ikke viser fil/sang-navnet.
NB FL 2001 1.8is 6g Sunlight Silver
Munk
 
Indlæg: 172
Tilmeldt: tors 23. mar 2006 23:19
Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Ken » lør 11. sep 2010 15:36

Her lige bestilt en.

Hvordan er lydkvaliteten på Line indgangen?

Ja, det virker som noget værre rod og sammenblanding af sange. Er der mulighed for at skifte mellem mapperne, eller skal man bladre alle sangene igennem på første mappe, for at komme videre til anden mappe?

Hvor har du gemt enheden?
Titanium NB
Brugeravatar
Ken
 
Indlæg: 334
Tilmeldt: søn 3. aug 2008 11:10
Geografisk sted: Kongens Veksø

Indlægaf Munk » lør 11. sep 2010 15:43

Du kan skifte mellem cd01, 02, 03 og tilsvarende frem og tilbage mellem de enkelte numre. Jeg mener ikke jeg har fået den til at spole i den enkelte sang som man kan med cd'er ved at holde knappen til skift mellem numre inde.

min sidder klemt inde mellem passagersædet og kardantunnelen så den er i praksis usynlig. Kablet kan føres bag plasticen til midterkonsollen, og op til bagsiden af radioen.

Det er noget nemmere at komme til hvis du tager handskerummet af. Det er bare plastic der skal klemmes lidt så vidt jeg husker.

edit:
Jeg har aldrig brugt line indgangen så det ved jeg faktisk ikke. Men er der ikke reelt en line indgang \"gemt\" i multistikket bagpå head-unit'en således du kan nøjes med et stik og en meter kabel. ?
NB FL 2001 1.8is 6g Sunlight Silver
Munk
 
Indlæg: 172
Tilmeldt: tors 23. mar 2006 23:19
Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Ken » lør 18. sep 2010 12:40

Efter jeg har modtaget den, vil jeg lige komme med en afsluttende bemærkning.

Enheden virker, og lader anlægget tro den har forbindelse med en 12 skivers CD-charger, hvorfor der kun kan ligge 12 mapper.
Mapperne skal nummereres CD01, CD02…CD12 ellers kan anlægget ikke se mapperne. Sangene skal ligeledes nummereres 01, 02…99.

Jack indgangen vil derimod kunne benyttes til en MP3 eller telefon, men skal også bruges til at betjening…

Det er ikke en gennemtænk løsning, men den eneste jeg har kunnet finde.
Titanium NB
Brugeravatar
Ken
 
Indlæg: 334
Tilmeldt: søn 3. aug 2008 11:10
Geografisk sted: Kongens Veksø


Tilbage til Styling & ICE

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron