Ditec - nogen der har erfaring?

Fast & Furious, store højtalere og andet lir

Redaktør: Softtop

Ditec - nogen der har erfaring?

Indlægaf Tante Sofie » lør 21. jun 2008 09:05

Skal jo se at få den lille lækre undervognsbehandlet (og nej det er ikke min popo der her er tale om)

Har fået anbefalet Dinitrol på Gl. køge landevej + anbefalet at få lavet en Ditec behandling. Er der nogen af jer der har erfaring med det? Det løber jo hurtigt op!!

Der er åbentbart også forskellige Dinitrol muligheder, hvilken vil i anbefale?

Man kan vælge mellem følgende behandlinger:

Dinitrol Efterbehandling
3209.69 kr.

Dinitrol dobbelt behandling
3976.51 kr.

Dinitrol special dobbelt behandling
5150.35 kr.

Dinitrol hulrumsbehandling
1870 kr.

Hilsen Tanten
Beklager evt. gentagelser af tidligere indlæg og spørgsmål...
Brugeravatar
Tante Sofie
 
Indlæg: 50
Tilmeldt: fre 11. apr 2008 10:31
Geografisk sted: A'mar

Indlægaf And » lør 21. jun 2008 15:49

Jeg har efterhånden fået undervognsbehandlet et par gange og i min verden er at mandens grundighed er mere vigtig end selve produktet. Sørg for at de kender MX'erens svage punkter og er særligt opmærksomme der!

Af pågældende behandling ville jeg nok vælge dobbelt behandlingen til ca. 3700 kr. Med mindre bilen allerede har angrebne steder der bør mættes et par gange i det tynde olie!

Hvis du er medlem af FDM får du jo 15% rabat på behandlingen ved det Dinitrol-center - er du ikke endnu, ja så får du i princippet det første års FDM abb. gratis ved at tilmelde dig og dernæst indkassere rabatten.

Ditec har jeg ikke erfaring med, jeg ved at det ser djævelskt flot ud når en bil er lakkonserveret. Personligt er jeg bare FOR nærig til at give så mange penge for en konservering. I stedet køber jeg en god kvalitets-polermaskine og går løs hjemme i garagen.

Mvh.
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And
 
Indlæg: 990
Tilmeldt: man 3. mar 2008 09:30
Geografisk sted: Svendborg


Tilbage til Styling & ICE

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron