skal nok tage billeder! sådan så er det sagt.
Men med den nye 2xDIN radio er der opstået uventede problemer af skifte fra den gamle til den nye.
Jeg fik splittet panelet ad faktisk uden de store problemer, når man husker skruen i askebægeret
Jeg fik skubbet 2xdin rammen i uden det store problem. Men først gik det fint ud over min antenne ikke kørte op. Det var jeg her indgrebet med kontakten skulle ske ud fra en fin beskrivelse fra And.
Men metodisk som jeg er ville jeg lige have det hele til at køre før jeg kastede mig ud i en gang klip og klister af de kabel.
Men antennen kørte slet ikke op selv om det sad som på den gamle radio. Så gik i gang med at fifle med kabler og stik for at finde en løs forbindelse, desværre resulterede det i at der nu slet ikke kommer strøm til mit anlæg.
Så jeg tog det gamle frem igen og satte det på præcis som før, men intet liv.
Nå ja, så kiggede jeg sikringerne igennem, både dem bag radioen og den i sikringsboksen. Men de ser alle intakte ud, for god ordens skyld prøvede jeg lige nogle andre da øjnene kan bedrage.
Så lige nu er der intet der virker men det sidder ellers pænt hvor da skal.
Er der en sikring et sted som jeg kan have overset, eller ikke aner er der?
Jeg har ikke målt om der er strøm på \"battery\" ledningen (den gule) da jeg ikke aner hvor mit \"voltmeter\" er.
Jeg forstår bare ikke hvordan det kan gå fra at virke til ikke at virke på noget som helst.