MX5 træf på Malta...

Her kan der skrives om de projekter, der arbejdes på og billeder af egen MX-5 kan vises frem..!

Redaktør: Softtop

MX5 træf på Malta...

Indlægaf MrT » søn 8. jun 2008 18:21

Hernede holder klubben åbenbart månedlige \"runs\" hvor de mødes et sted, samler op en 30-45 minutter, hvorefter de kører en tur rundt på byen og vist nok slutter af med spisning et sted. Jeg var ude og kigge hvor de skulle mødes her idag, og fik skudt lidt billeder:

http://flickr.com/photos/thuesen/sets/7 ... 497714424/

Der var en englænder som havde kørt hans MX5 herned, 3000 km .. de brugte 5 dage på det, men kunne have gjort det på 4 dage hvis de havde booket færge fra Sicilien til Malta på forhånd. Noget af en tur da :o

Det var dog langt fra kun MX-5'ere der kom ud på dette samlested her til morgen, også flere rigtig gamle biler kom ud og for at blive luftet. Et par Porsche'er og Ferrari'er (nye) kom også dertil da jeg var på vej hjemad.
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT
 
Indlæg: 1145
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 10:16

Indlægaf PGS » søn 8. jun 2008 19:43

Fantastiske fine biler som körer rundt på Malta :o :o
Jeg havde helt glemt en bil som f.eks. Ford Zephyr.
Min favorit er dog den sölvfarvet Corvette, simplethen en smuk bil!
Hvid NA -94 1.8
Min MX-5 website http://www.wix.com/psvendse/mymiata
Brugeravatar
PGS
 
Indlæg: 173
Tilmeldt: ons 12. mar 2008 09:29
Geografisk sted: Göteborg, Sverige

Indlægaf MrT » søn 8. jun 2008 20:54

PGS skrev:Min favorit er dog den sölvfarvet Corvette, simplethen en smuk bil!

Er det den her, du mener?

Billede

Jeg er nemlig lidt i tvivl om hvilket det er, selvom mit bud dog også var en Corvette. Den var simpelthen så pæn at jeg fortrød jeg ikke fik taget billede af den da den kom forbi første gang, heldigvis kom den igen og parkede sig :D Men nu fortryder jeg så at jeg ikke fik taget lidt bedre billede af den... men det er nok også begrænset hvad man kan tillade sig?

Bemærk i øvrigt frisuren på ham der kører den - det er nok ikke helt tilfældigt at håret er sat sådan :D
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT
 
Indlæg: 1145
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 10:16


Tilbage til Projekt og galleri

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron