Registreret første gang i juni ´92 i Tyskland, 2 ejere før sælger, som var et high-end tuningsfirma i Düsseldorf (det var konens bil).
KM-stand: 89.000
Farve: silverstone
Ny Sonnenland soft-top med glasbagrude
MK2 windstopper
Fælge: 15x7 Enkei (specialfremstillet til MX-5 Phoenix)
Dæk: Goodyear F1 GSD3
Undervogn: Koni Sport + standard fjedre. C-clips i nederste hak
Bremser: EBC Turbo skiver + Greenstuff for og bag
Motor: JR tændingskabler, JR drop-in luftfilter, tænding sat til 14 grader før top
Udstødning: Flyin Miata single tip
Interiør: Team Voodoo gear-knob, mat alu, MOMO Corse rat Ø350mm
Audio: kun naturlig lydkulisse. Musik høres på HiFi'en, derhjemme!
Øvrigt: Hakuna Miata shaved lenses (polerede lygteglas....)
Her står den hos sælger med alt for store 17\" hjul og sænket 30 mm med H&R fjedre:
Fahren-fahren auf der Autobahn. Pitstop et sted i Tyskland på vej hjem med nyerhvervelsen:
Hjemme i indkørslen en kold januar morgen:
Her bliver der skiftet undervogn. Bemærk det fornemme selskab: MX-5'erens forbillede, en Lotus Elan '67 (desværre ikke min....)
Og her er bilen idag: